Wellness & Beauty. Cudowny peeling.





Lato to czas błogiego odpoczynku i relaksu. Przez chwilę zapominamy o codziennych sprawach
wyjeżdżając z rodziną albo drugą połówką na wymarzone wakacje lub zostajemy w domowym zaciszu w pełni oddając się jedynie kontemplacji. Kobiety jednak nie powinny nigdy zapominać o dbaniu o siebie. Do wakacji przygotowujemy się sumiennie: przechodzimy na diety, wyciskamy z siebie siódme poty, aby nasze ciało prezentowało się jak najlepiej w bikini, robimy paznokcie, rzęsy, a gdy nadchodzi czas urlopu nagle zapominamy o naszej pracy nad sobą. Oczywiście, że każda z Nas ma prawo do chwili zapomnienia... ano właśnie chwili. Warto bowiem dbać o swoje ciało, bo ono odpłaci się nam zachwycającym wyglądem. Pomóc w tym może Nam właśnie peeling solny, który został przeze mnie odkryty niedawno. Czym zachwycił mnie ten produkt, że postanowiłam poświecić mu post? Dowiecie się czytając dalej.


Wellness & Beauty peeling z drobinkami soli morskiej skradł moje serce nie tylko działaniem ale również wyglądem. Produkt zamknięty jest w szczelnym, szklanym słoiczku. Nie jest t może idealne opakowanie na podróż, ale za to może świetnie prezentować się na łazienkowej półce (jeżeli ktoś zwraca na to uwagę jak ja). Produkt zawiera olej z pestek cytryn oraz wyciąg z werbeny. Jest to kombinacja zapachów świetnie sprawdzających się latem- lekki i orzeźwiający. 





Już po pierwszym użyciu można zauważyć różnicę na swojej skórze. Staje się ona niesamowicie gładka. Peeling doskonale radzi sobie z usunięciem starego naskórka, a olej w nim zawarty świetnie nawilża skórę dzięki czemu nie musimy już używać balsamu. 



Uważam, że ten produkt zasługuje na większą popularyzację, gdyż mimo swojej wysokiej ceny w stosunku do gramatury jest jej wart. Polecam serdecznie jeżeli tak jak ja lubicie rozpieszczać i dbać o stan swojej skóry.

Komentarze

Popularne posty