Biovax | Odżywka ekspresowa



Z marką L'Biotica miałam okazję poznać się lepiej już jakieś 5 lat temu, kiedy zaczęłam bardziej interesować się tym jak wyglądają moje włosy. Wypróbowałam chyba ich wszystkie rodzaje masek z serii BIOVAX i większość bardzo przypadła mi do gustu. Obecnie w moim posiadaniu jest ekspresowa odżywka dla włosów zniszczonych i suchych z olejem jojoba i d- panthenolem. 


Producent obiecuje:

  • odbudowę i wygładzenie na całej długości
  • termoochronę podczas stylizacji
  • głębokie nawilżenie i miękkość
  • ułatwienie rozczesywania
  • piękny połysk 
  • ograniczenie elektryzowania się
  • podatność na układanie



Wszystkie obiecane efekty były prze mnie bardzo pożądane, ponieważ z natury posiadam włosy o wysokiej porowatości, dlatego też są one suche z natury i ciężkie do okiełznania. Kupiłam ją na przecenie w drogerii natura za ok 15 zł, co uważam za super cenę, adekwatną do jakości produktu. Odżywka znajduje się w miękkim plastikowym opakowaniu, więc łatwo jest ją wydobyć ze środka. Lekkość opakowania sprawia, że wydaje się idealna do walizki. Ma bardzo ładny, delikatny zapach, który nie utrzymuje się jednak zbyt długo. Konsystencja jest dość rzadka, ale nie zapominajmy ,że jest to odżywka ,a nie maska.


Już po pierwszym użyciu zauważyłam, że moje włosy stały się gładkie, delikatne w dotyku i wydawały się naprawdę dobrze nawilżone. Były łatwe w rozczesywaniu, a po wyschnięciu nie były smutno oklapnięte ale zachowały lekkość. Jednak przy moich włosach taka odżywka nie wystarczy żeby odpowiednio dociążyć włosy. Były nawilżone to prawda, ale nie tak dobrze ja po odżywce, w której składniki są bardziej skoncentrowane. Myślę, że ten produkt świetnie sprawdzi się u dziewczyn z delikatnymi, może bardziej rzadkimi włosami. Ale również będzie dobrą alternatywą dla mnie kiedy za chwilę wychodzę i nie mogę pozwolić sobie na  40 minut relaksu z maseczką na głowie. A jakie są Wasze ulubione odżywki do włosów? Dajcie znać! Na razie to tyle, bardzo dziękuję za poświęcony czas i do następnego, buziaki xoxo




Komentarze

Popularne posty