Pharmaceris | Szampon Stymulujący Wzrost Włosów


Jakieś sześć miesięcy temu miałam dość spory problem z wypadaniem włosów. Wypadało ich dużo mimo mojej szczególnej dbałości o ich kondycję. Wcierałam jantar w skórę głowy, podcinałam końcówki co kilka miesięcy, za każdym myciem używałam masek do włosów, olejowałam włosy,a one mimo swojego pięknego wyglądu nie chciały rosnąć. Było to dla mnie bardzo denerwujące ponieważ już od dawna marzyłam o długich, zdrowych włosach.


Zupełnie przypadkiem trafiłam na pewne forum, w którym dziewczyna również chciała się uporać  z podobnym problemem. Jedna z użytkowniczek poleciła jej szampon z firmy Pharmaceris, który hamuje przedwczesne wypadanie włosów. Nigdy o nim wcześniej nie słyszałam, a że lubię testować na sobie różne kosmetyki postanowiłam go wypróbować- nic na tym nie traciłam.


Szampon kupiłam w miejscowej aptece za ok. 30 zł. Kiedy pierwszy raz go użyłam byłam zaskoczona jego zapachem. Był bardzo chemiczny i nie zaliczyłabym go do najprzyjemniejszych. Ale czego się nie robi dla włosów? Zgodnie z instrukcją myłam głowę wykonując jednocześnie jej masaż dla poprawy ukrwienia i lepszego działania preparatu. Szampon stosowałam co drugie mycie. Po ok 2 miesiącach zauważyłam znaczną poprawę. Po pierwsze włosy zdecydowane urosły mi o kilka cm, a ponad to miałam mnóstwo tz. "baby hair"


Jestem bardzo zadowolona z tego produktu. Ktoś może powiedzieć, że to sama chemia ale mi ona pomogła uporać się z problemem wypadających i wolno rosnących włosów. Obecnie używam go już rzadziej, a efekt dalej się utrzymuje. Polecam każdemu kto jeszcze nie zna zadziwiającej mocy szampony Pharmaceris.
Buziaki, xoxo

Komentarze

Popularne posty