Palmers Coconut Oil Formula


Czy Wam również jest ciężko znaleźć dobry balsam do Ciała, którego bazą nie będzie parafina ale odżywcze oleje? Które nie mają tysiąca sls'ów, parabenów itp.? Mi bardzo. Faktem jest też to, że zaczęłam "balsamować" swoją skórę dopiero od niedawna. Wcześniej preferowałam używanie olejku dla dzieci tuż po kąpieli jeszcze na mokrą skórę. Obecnie dalej kontynuuje tę czynność, jednak dodatkowo wspomagam się jednym, wspaniałym produktem, o którym chciałabym Wam opowiedzieć. 

Palmers Coconut Oil Formula to cudowny balsam do ciała, który doskonale nawilża moją skórę. Kupiłam go na promocji w drogerii Rossmann za niecałe 10 złotych. Jego cena regularna to coś ok. 20 złotych i sądzę, że jest wart swojej ceny.


Ma śliczny kokosowy zapach, który zostaje z nami na dłuuuugi czas. Przenika w ubrania i towarzyszy naprawdę długo porównując go z innymi balsamami. Butelka zrobione jest z miękkiego plastiku dzięki czemu można go łatwo wydostać z opakowania, oraz sprawdzić ile produktu zostało w środku.


Jego konsystencję mogę określić jako masełkową. Nie jest zbyt rzadka, ani za gęsta. Łatwo rozprowadza się po skórze. Produkt szybko się wchłania, nie pozostawiając lepkiej warstwy, czy filmu. Ma świetny skład: m. in naturalne oleje- kokosowy, oraz ze słodkich migdałów.
Na tę chwilę nie widzę żadnych wad omawianego balsamu. Jedynie muszę zaznaczyć, że jego zapach jest naprawdę intensywny i nie zadecydowałabym się na kupno jeżeli nie byłabym fanką tego kokosowego zapachu. Jeżeli natomiast jesteście zakochane jak ja koniecznie wypróbujcie ten produkt. Buziaczki, xoxo 

Komentarze

Popularne posty