The Body Shop | Smoothing Night Cream


Krem znanej wszystkim marki The Body Shop trafił w moje ręce w czerwcu tego roku. Robiąc zakupy w ich stacjonarnym sklepie w Warszawie mój wzrok przyciągnął ich "koszyk pełen promocji". Z tego miejsca własnie wybrałam wygładzający krem na noc z serii NUTRIGANICS. Zawiera olej kokosowy, oliwę z oliwek oraz brazylijski olej babassu. 


Opakowanie produktu jest wykonanie z bardzo lekkiego plastiku, co jest pożądaną cechą jeżeli chcemy wziąć dany kosmetyk do naszej walizki podróżnej. Pojemność wynosi 50 ml co jest raczej standardową ilością tego typu produktów. Posiada pompkę dzięki czemu mamy kontrolę nad tym ile kremu chcemy użyć i robimy to higienicznie. 


Konsystencja kremu jest dość lekka jak na krem na noc. Ma delikatny zapach, który mi przypominał naftę kosmetyczną. Naprawdę szybko się wchłaniał, nie zostawiał żadnego filmu na skórze, a budząc się rano namacalnie mogłam się przekonać jak wspaniale działał na moją cerę- stała się ona bardziej miękka, miała zdrowy koloryt i wyglądała na wypoczętą. Świetnie nawilżał i nie powodował powstawania nowych wyprysków. 


W cenie regularnej kosztuje 79 zł. Ja kupiłam go na promocji za ok 40 zł. Myślę, że warto w niego zainwestować. Ma super skład i dodatkowo nie jest testowany na zwierzętach. Krem jest wydajny- mam go od czerwca i zużyłam już pół opakowania, więc myślę, że spokojnie na 6 miesięcy powinien wystarczyć. 
Jeżeli więc jesteście w trakcie szukania dla siebie odpowiedniego kremu na noc z pewnością powinnyście wypróbować własnie ten. Buziaki, xoxo

Komentarze

Popularne posty