Kremy do rąk EVREE | Porównanie


Cześć Piękne! Witam po kilkutygodniowej przerwie, która spowodowana była postrachem wszystkich studentów, czyli sesją egzaminacyjną. Na całe szczęście ten trudny okres minął, a ja mogę zająć się tym co sprawia mi stuprocentową przyjemność.
W tym poście chciałabym przedstawić Wam porównanie 3 podstawowych kremów do rąk firmy Evree, które z łatwością możecie znaleźć chyba w każdej drogerii. Miałam przyjemność testować każdy z nich i to niejednokrotnie dlatego chciałabym wyrazić tutaj opinie o każdej wersji tego kremu.

Evree Max Repair: krem regenerujący



Produkt do bardzo suchej i podrażnionej skóry. Zawiera olejek arganowy, olejek awokado, d- panthenol i emolienty roślinne. Dzięki tym składnikom krem regeneruje i nawilża zniszczony naskórek, oraz przywraca skórze elastyczność i miękkość. Jest to mój numer 1 jeżeli chodzi o krem do rąk. Jest dość gęsty, działa natychmiast po nałożeniu i posiada bardzo ładny zapach. Czuć różnicę w strukturze skóry od razu po jego użyciu. Jego zapach mogłabym określić jako nienarzucający, przypominający zapach płynów hipoalergicznych do kąpieli. Dość szybko się wchłania i nie pozostawia nieprzyjemnego, lepkiego filmu na skórze. Jest również naprawdę wydajny. 



Evree Total Nutrition: krem odżywczy



Krem przeznaczony dla skóry bardzo suchej i wrażliwej. W jego składzie znajdziemy olejek makadamia, olejek migdałowy, kompleks witamin oraz emolienty roślinne. Jego zadaniem jest głębokie nawilżenie i odżywienie skóry dłoni. Łagodzi podrażnienia i przywraca zdrowy wygląd. Jeżeli chodzi o konsystencję to mam wrażenie, że jest ona lżejsza niż w wersji czerwonej, co nie oznacza, że i działanie ma słabsze. Krem dobrze nawilża i przepięknie pachnie. To lekki, przyjemny zapach w stylu kultowego kremu Dove. Nie pozostawia tłustego filmu. Zajmuje u mnie 2 miejsce dlatego, że nie nawilżał tak dobrze jak Max Repair. Myślę jednak, że świetnie sprawdzi się jako taki codzienny produkt do noszenia w torebce.


Evree Deep Moisture: głęboko nawilżający



Ostatnia, niebieska wersja kremu marki Evree przeznaczona została dla skóry bardzo suchej i szorstkiej. Zawiera Olejek canola, Hydromanil, urea i emolienty roślinne. Według producenta ma długotrwale i natychmiastowo nawilżyć skórę dłoni, wygładzić naskórek, oraz wzmocnić naturalną barierę skóry narażonej na kontakt z detergentami. Jest to według mnie najsłabsza wersja. Krem nie jest tak treściwy jak jego poprzednicy, ale za to szybciej się wchłania. Nie podoba mi się też jego zapach- sztuczny. Inaczej nie umiem go określić. Daje słabe nawilżenie i raczej nie kupię go ponownie. 


Komentarze

Popularne posty